söndag 1 juni 2008

Birka Paradise...5 dagar kvar!


Eftersom jag har lite halvproblem med att lägga upp bilder från min mobil just nu så lägger jag in en gammal från datorn istället. ;o) Det här är jag för ja vad kan det vara...3 år sen kanske... Jag sitter i en hytt på båten från Tallin. Och på fredag kommer jag vara i en hytt igen - för då åker jag iväg med Birka Paradise tillsammans med 6 andra tjejer - woohoo det ska bli superkul! =oD
Nu ska jag strax åka iväg och tvätta bilen tillsammans med Mange. Han är iväg och tvättar sin Våffla just nu, alltså hans Kymco-moppe. Han kallar den för Våfflan eftersom han köpte den på Våffeldagen, hihi...
Lägger in en liten dagens lista också som jag hittade hos Linda K:
vill ha: ett stort glas med coca cola light och massor av is.
klädsel: jeanskjol & svart linne.
smink: nada.
frisyr: tillrufsat med fudge.
händelse: har njutit av solen på balkongen tillsammans med min braiga bok som jag läser just nu. "Kungsholmsmorden" - rekommenderas.
låt: ingen musik på just nu, det skulle vara fågelsången utanför fönstret då... ;o)
planer: åka och tvätta bilen så fort Mange kommer hem.
saknad: pappa.
dummaste: gräspollen - leve clarityn.
sjuka: att det redan är söndag.
drog: te...fast jag har inte druckit nån kopp idag i och för sig för jag har ont i huvudet.
kram: mina underbara vänner.
puss: min älskling.
köp: nada so far.
godis: inget - hade min godisdag igår med mycket blandat, chokladmousse, äppelpaj, sombrerossnacks bl a.
humör: lite seg - men blir glad & pigg av soooolen.