söndag 21 december 2008

Snart dags for middag

Snart ska jag & Mange ta moppen och aka till Floyd's restaurang pa Burasari Hotell i Patong och ata middag. Det var forresten dar mina systrar bodde nar dom var har precis innan vi kom hit. Och dom rekommmenderade "Lobster Thermidore", sa jag funderar pa att ta det och ett glas kallt vitt vin till det kanske. ;o) Va konstigt alla tangenter sitter pa det har tangentbordet forresten, hihi...

Idag har jag legat sjalv vid hotellpoolen och last i min bok i stort sett hela dan. Mange orkade ligga i en solstol bredvid en stund, sen var han tvungen att ga upp och vila. Han har magknip, men han har kopt bra medicin idag sa vi far hoppas att det ger med sig.

Linda undrade hur snorklingen har gatt & det har gatt jattebra! Har varit sa harligt att snorkla och jag angrar verkligen inte att jag kopte ordentliga grejer pa en dykaffar i Sverige innan vi akte. Jag har sett jattefina fiskar och nagra har Mange fatt pa kort med en undervattenskamera. Tyvarr blev det inget kort pa Nemo, men Doris fastnade pa kort iallafall, hihi...

Vi har en sa himla sot gra/vit huskatt har pa hotellet. Han ligger ofta och sover pa en utav fatoljerna har i receptionen, vander jag mig om fran datorn sa ser jag honom ligga dar och sova. *goooos*

Kramar fran varma varma Phuket, Thailand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar