torsdag 23 juni 2011

9 dagar kvar!


Jag har nedräkning till semestern, gud va jag längtar! Efter den här tuffa jobbvåren så är denna semester så otroligt efterlängtad. Och som du ser är vår kära bil "Pärlan" redo för 2 veckors camping på paradiset Böda sand. Visst är han söt?!? Ha ha ha jag är lite knäpp, jag vet att han är en bil, men jag tycker han är söt & att han är en del av familjen. ;o)

Jag tänkte egentligen ta en bild på regnet som öser ner utanför fönstret, men min mobilkamera är mysko, igen...suck. Idag är det verkligen ett riktigt ligga-i-soffan-och-kolla-på-film-väder, avis på alla som är lediga och kan göra det. Härligt att det är "fredag" iallafall och att jag har en lång midsommarhelg att se fram emot.

Glad midsommar!!!

2 kommentarer:

  1. Hälsning från brorsan Junior här! Vilken fin takbox Pärlan har fått. Nu är ni redo för en tvåveckors på Böda.
    Kram Moma

    SvaraRadera
  2. Klart att bilen kan vara som en familjemedlem ;). Pärlan är fantastiskt söt!

    Kram och Glad Midsommar/emma

    SvaraRadera