torsdag 17 november 2011

En önskan...


Snälla snälla jag vill gå hem och lägga mig på soffan under fleecefilten bärandes min sköna rosa Ziperall. :( Är så trött idag efter att ha sovit alldeles för få timmar inatt...gäääsp... Dessutom har jag huvudvärk, den ger liksom inte upp trots en dubbeltreo. It sucks BIG time!

Dessutom hade vi precis en rapande kund här i receptionen precis - fy fan va äckligt! Och omständig var han dessutom och svammlade en massa osammanhängande, hmm...ja han hade inte alla gafflar i lådan om man säger så. Eller alla koppar i skåpet. Alla hästar var inte i stallet. Det fattades ägg i äggkartongen. Sekundvisaren gick inte runt klockan riktigt. Ja du fattar...

Ser fram emot morgondagens personalfest - jiiihoo! Så ikväll måste jag komma isäng tidigare så jag är PIGG och INTE har huvudvärk imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar