tisdag 28 februari 2012

Tisdagsfriskis

Ikväll ska jag gå på Anitas medelpass på friskis tillsammans med systeryster. Hoppas hoppas att det inte är allt för mycket folk. Märks liksom av direkt när antalet hurtbullar närmar sig maxantalet 120 i hallen. Är inte så taggad...men som vanligt får jag tänka på känslan efteråt när jag ligger där och stretchar. Lovely feeling!

Mitt projekt i helgen ska bli att ta en rejäl rensning av ljushållarna/lyktorna i hemmet. För ger jag bort ett gäng till loppis/lägger ut på Blocket så kan jag istället inhandla nya & fräscha. Blev ju hur kär som helst i typ en miljard ljushållare på Fullerö handel i lördags. Min nya favvoaffär helt klart - vem kunde tro att det skulle finnas ett sånt guldkorn ute på vischan. ;o)

Imorrn är det lill-lördag & då ska jag och my darling gå på bio: Star Wars 3D. Popcorn & snyggaste brillorna på alltså, hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar