tisdag 8 maj 2012

Grönt te

Hihi tänkte först ta ett kort på mitt glas med grönt te tills jag insåg att det gör sig nog inte så bra på bild. Ser ju ut som jag dricker...hmm...ja typ urin. ;) Så njaaa jag hoppade det och nöjer mig med att berätta istället att jag dricker i detta nu ett glas grönt te. Kände att jag behövde nåt varmt för min onda hals. Yepp...fortfarande ont i halsen, jag hoppas verkligen verkligen att det ger med sig snart. Vill ju kunna träna igen ju! Suuuuck...varför ska man åka på nåt sånt här när man äntligen kommit igång med regelbunden träning. Ja ja bara att gilla läget. Jag & min kollega kom på idag att det bara är en vecka kvar tills vår sommartid börjar. Så nästa tisdag slutar vi kl 16, tjoho - leve sommartid! :) Loooove! Och idag är det bara 18 dagar kvar till Eurovision Song Contest och jag ska ha tjejmiddag hemma. Ska bli så himla kul!

1 kommentar:

  1. Haha, jag har också tänkt på att grönt te ser lite "äckligt" ut på bild. I helgen kommer det dock att bli mkt grönt te även för mig, för nu är det min tur att ha ont i halsen :(.

    Hoppas du får en trevlig helg!! Kram

    SvaraRadera