måndag 28 juli 2008

21 frågor

I´m bored så här kommer svar på 21 frågor som jag hittade i en av mina favvobloggar, nämligen Annas Garderobsgrubbel & Byråbekymmer:

1) Vad åt du till frukost?
- En kopp Peach & Mango te & två kalkonmackor
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Har ingen på den här datorn...
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Linda a.k.a Bree
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Svart
5) När var du arg senast?
- För nån timme sen när en kund som ringde var helt knäpp.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- När jag fick min första 5a, det var en redovisning på en praktikplats.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Korkade människor på högstadiet.
8) Yoga eller löpning?
- Löpning, utan tvekan! =oD
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Oxfilé
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Aftonbladet & Topphälsa
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Ingen aning...
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Just nu är det "Sommar med Ernst", nya favvon är också "Workout"
13) Vem är du avundsjuk på?
- Alla som har semester och kan ligga på stranden och softa
14) Din bästa revansch?
- När jag fick mitt körkort
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Bästa: den jag har just nu. Sämsta: chefen jag hade när jag delade ut reklam, hua...
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Alla sorters svamp: fobi
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Ohh my god, ingen aning...
18) Kaffe eller te?
- Te, jag är en riktig teoman
19) Skostorlek?
- 35-36, oftast det förstnämnda
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Ett antal gånger per år.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Köpa ett stort hus nära vattnet & grönområden. Betala av alla nära & käras lån. RESA massor. Uppdatera garderoben helt & hållet med nyakläder. Skaffa en personlig tränare. Anställa en städhjälp som även hjälper till att handla hem mat & laga middag ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar