torsdag 31 juli 2008

Min älskling

Kopierade en liten lista som jag hittat inne på AnnaWii,Catya & Avanna/Pyttis. Kunde såklart inte låta bli att skriva i den eftersom jag har så tråååkigt på jobbet. ;o)

Vad heter han: Magnus
Vad har han för favoritfärg?: vit
Vad har han för ögonfärg?: Bruna
Klädstil: tshirt/skjorta/stickade tröjor & jeans
Har han färgat håret nån gång: det tror jag inte
Längd: ca 170
Har han klippt sig någon gång: många, men numera rakar han av sig håret själv hemma
Har han piercat sig: nope
Har han några tatueringar: ja en ena överarmen
Dricker han: Ja
Röker han: nej
Vad har han för mobil: sonyericsson
Vad vill han bli när han blir stor: rik!
Vad har han för färg i sitt rum: i vårt sovrum har vi grönblå tapet
Har han någon/några systrar: ja en storasyster
Har han någon/några bröder: ja en storebror
Är han född i sverige?: Jajjamensan
Vad är hans favoritmat?: stekt fläsk med löksås
Vilken mat hatar han?: svamp
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: köpa ett hus
Vad brukar han göra efter jobbet: fixar med datorn eller revon
Vad heter hans pappa och mamma: Jörgen & Agneta
Har han bråkat med nån någon gång: jo det har väl hänt
Vad brukar han göra på helgerna: dricka bärs/vin, umgås med mig eller vänner, fixar med datorn/revon, köra revo/kymco
Vad har han för musiksmak: italio disco
Brukar han svära mycket?: nej inte så ofta
Vad för bil kör han?: Saab 9.3 Sport Ed
Hur/var träffades ni första gången?: På kryssningsbåten Birka Princess. Jag var där på en möhippa och bruden haffade honom för han skulle skriva äktenskapliga råd i hennes bok. Sen träffades vi i puben senare.
Vad är han rädd för?: höga höjder
Vad påminner dig om honom: när jag hör vissa låtar som jag vet att han gillar
Vad var det första han sa till dig: åh gud jag vet inte
Vad var det första du sa till han: minns inte...kryssning du vet ;o)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: det är oftast jag som skickar sms, han gillar inte sånt
Är han beroende av något?: snus
Vad kallar du han: älsklingen, darling
Vad kallar han dig: gumman, älsklingen
Tränar han: ja, jogging
Hur länge har ni vart tillsammans: 5 år
Hårfärg: Brunt
När fyller han år: 11 feb
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: röda rosor
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: snygg, perfektionist, snäll
Gillar du han?: I love him! =oD

1 kommentar:

  1. ÅÅhh vad gulligt måste jag stjäla direkt :-D

    kram
    Jennie

    SvaraRadera