fredag 14 november 2008

Hej hej Ted! =oD

Jag är så glad så glad, har fått typ min fjärde läsare nu! ;o) Min kära kusin i Norge, Ted, har hittat min lilla blogg. *vink vink* Och hjärtligt välkommen hit.

Idag är det fredag & det betyder inte bara att det är helg utan också ännu en härlig fredagsfinal i IDOL. Ikväll tror jag att Kevin & Anna kommer göra den bästa duetten när dom ska sjunga slagdängan känd från filmen Dirty Dancing: "Time of my life". Undrar om dom gör några extra dancemoves, hihi... Men sen hejar jag ju som alltid även på Robin E men tyvärr så sjunger han duett med Johan som jag aldrig förstått mig på. Men som tur e så sjunger dom ju även en egen låt också.

Gick på bio igår tillsammans med Linda, hennes mamma & hennes två mostrar. Vi såg "Patrik 1,5" och den var riktigt bra tycker jag. Både rolig & sorglig samtidigt, men mest underhållande. Rekommenderas varmt!

Mange ringde för en stund sen och sa att hans moppe "dött" nere vid tbanan i Abrahamsberg. Den är tydligen lite kinkig när det regnar. Men som tur e hoppade den igång så han kunde åka hem med den, tur...

Funderar på om jag ska ta och sätta upp ljusslingan på balkongen i helgen, det tycker jag man kan göra fast det är 2 veckor kvar till 1a advent. Är ju så himla mörkt där ute...

Usch nu vill jag gå hem...10 min kvar...trött på alla kunder nu känner jag!

TREVLIG HELG!

1 kommentar:

  1. Kul att Ted hittat bloggen!

    Jaaa sätt upp ljusslingan vetja. Vi har ju haft den uppe i en vecka nu, så mysigt så.

    Har varit och ätit middag hos Gunnars mamma så nu är man mätt o belåten. Kul att ni kommer hem till oss på onsdag och äter lite klassisk husmanskost - fläsk med löksås!

    See you then!
    Kram Moma

    SvaraRadera