onsdag 5 november 2008

Leve Sidewalk Express! ;o)

Vad gör man inte när man har 1 ½ timme att "slå ihjäl". Jooo om man heter Linda så går man in på närmsta Pressbyrån som ser hyffsat lugn ut och köper 1h:s datatid för 19 kr & en stor latte. Perfa! Nu har jag 43 min kvar...

Jag har varit på kurs med jobbet idag och fått ett fint diplom, woohoo. Hade en jättebra & lugn kursledare som hette Janne. Till min och min kollegas glädje så var han också sushilover så vi åt det till lunch. Gratis är gott - fast det här var inte den bästa sushin jag ätit, tyvärr...men helt ok.

Kl 18 är jag välkommen hem till min kära vän söder om söder på middag & ett glas vin eller två. Sen blir det säkert en stooor kopp te framför "Bonde söker fru". Ska bli sååå spännande och se hur det är nu när alla flyttar hem till just sin bonde. Min favvo är gaybonden - fast det var såååå pinigt när alla hans killar grät när två fick åka hem förra veckan. Ohh my god...

Bara 2 dagar kvar till HELG - skööönt! Fredagen blir lugn, tänkte gå på ett medelpass kl 11 på lördag, bra start på helgen. Sen på lördag kväll så ska jag på min sambos kollegas 40årsfest, det ska bli riktigt kul. Hon är en störtskön tjej & har säkert därför lika härliga vänner kan jag tänka mig. Kommer säkert bli superkul!

Jaha...40 min kvar...jag kanske ska ta och surfa runt på lite härliga bloggar kanske. Min favvosysselsättning, hehe...

2 kommentarer:

  1. Wooo Bonde it is!

    Citat från siten: "Det blev snabbt avklätt" ;-)

    Till Bondesajten på tv4.se

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!! Var jättetrevligt när du var här på lill-lördags middag! :)

    Hehe..ja, heter man Linda så gör man lätt sådär när man vill slå hål på en timme... ;)

    Mmm gaybonden regerar! Ja, avklätt vart det så snabbt de hamnat i huset. Haha.. Den blonda killen med det stora leendet är bara för söt. Hans hjärta slår nog redan för bonden. ;)

    Tack för en trevlig stund på viiiin och mat(?) mässan idag! Mera mosserande till folket! =)
    KRAAAM

    SvaraRadera