onsdag 18 augusti 2010

Dag 3

Gaaaah...idag känns som om det varit den första dagen då jag verkligen fått slå mig själv på fingrarna för att inte åka dit. Vi har fått en hel kartong med tablettaskar som vi ska ha i recpetionen till kunderna. Dom är fyllda med laktritspastiller och dom är farligt goda. Och jag har suttit en halvmeter ifrån dom så jag sett dom i ögonvrån hela dagen. Men jag har inte ätit en endaste pastill - heja mig! Nu har jag flyttat på skålen så den står på andra sidan av receptionsdisken, bättre när den inte står mitt framför nästan på mig. ;o)

Så istället för lakrits så har jag idag *suprise* ätit kokta ägg och även mumsat på en röd paprika. Perfa att ta till när fruktkorgen på jobbet gapar tom, men imorrn fylls den på igen.

Imorgon bitti ska jag "mixerstava" mig en smoothie. Här är mitt recpept:

1 dl vaniljyoghurt
1 dl mellanmjölk
1 banan
1 dl frysta hallon (jag lägger dom i en skål kvällen innan så dom kan tina under natten)

Det blir som vanligt en prommis till Hötorget från jobbet. Sen ska jag starta en "30 day challenge" med min PT på Wii Active när jag kommer hem. Det är riktigt kul! =oD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar