fredag 20 augusti 2010

Dag 5 utan gotterier! =oD

Jiiihooo I did it - åt inte wienerbrödet som chefen bjöd på på det gemensamma fikat idag för att det är vår sommarjobbares sista dag idag. Njöt av min kopp Söderte istället. *klappar mig själv på axeln*

Igår körde jag pass nr två med min "Wii-PT" och det var ännu jobbigare än det första passet...trodde inte det var möjligt. Men det är ju så det är, det blir ju tuffare och tuffare övningar. Och det är ju helt rätt att det ska vara så också. Så idag är jag så otroligt stel i låren...ajajaj...måste bli duktigare på att stretcha efteråt känner jag. Fast träningsvärken beror mest på att jag är otroligt otränad tror jag. ;o) Tur att det är vilodag idag så jag kanske kan köra ett pass imorrn igen.

Wooohoo en timme kvar till HELG - löööv it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar