tisdag 29 mars 2011

Jag gillar...

...när jag hör första trafikrapporten på radion för då vet jag att jag snart får gå hem. :) Fast jag ska bara hem och vända, byta om lite snabbt och kanske få i mig nåt ätbart innan systeryster hämtar upp mig. Det är dags för medelpass a la Friskis-Amanda ikväll. Är inte laddad alls om jag ska vara ärlig. Men jag försöker tänka på den härliga känslan när jag stretchat, ledaren släcker & jag bara får lägga mig och slappna av så jag nästan somnar.

Imorgon är det FREDAG (för mig alltså) så det får bli lill-lördag & fredag på samma gång helt enkelt, love it love it love it! <3

2 kommentarer:

  1. Härligt härligt! Skönt att du fick skjuts hem med Mange. Men tunnelbanan började gå hörde jag när jag nästan var i Sumpan med pendeln.

    Nu ska jag äta så kommer jag och hämtar dig sen. Amandas pass here we come!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att höra dina erfarenheter om GI! Hur länge åt du enligt gi, och vad fick dig att sluta?

    Jag har ju precis börjat och är inte på något sätt slavisk. Jag tillåter mig att äta långsamma kolhydrater enligt tallriksmodellen (samtliga måltider), men de snabba kolhydraterna håller jag mig långt ifrån ;). Jag hoppas att jag kan göra detta till ett varaktigt projekt, men är som vanligt rädd att man ska "halka tillbaka" i godisträsket igen...

    Vad skönt med långhelg! Ska du göra något särskilt? Hoppas det blir riktigt fint väder :).

    Kram/emma

    SvaraRadera