tisdag 17 januari 2012

Beställt ny mobil - tjoho


Äääääntliiiigeeeen har jag beställt en ny mobil. Så förhoppningsvis är jag sisådär på måndag stolt ägare till en Samsung Google Nexus S - woohoo! Den har en 4 tums skärm vilket borde vara rätt stor då jag vet att man kollegas mobil är 4,3 tum och den skärmen känns stor. Jag är som ett barn på julafton, hihi...

Annars har jag kommit igång och jobba nu efter ledigheten. Och nu är min nya kollega fast anställd också, känns kanonbra. Har haft rejäl städning, röjning och allmänt organisering på jobbet. Känns som en bra start på 2012.

Ikväll är det dags för första friskispasset på terminen och det första efter att jag varit sjuk. Ska bli spännande att se hur det går då jag fortfarande har lite rethosta kvar. Men håller tummarna att det går bra.

1 kommentar:

  1. Gillar! Härligt jobbat på friskis ikväll. Ser fram mot torsdagens pass också. Kram Moma

    SvaraRadera