söndag 8 januari 2012

Sista semesterdagen

Oj oj oj nu var det länge sen jag uppdaterade här, men nu så kommer ett litet livstecken. Jag har varit sjuk i 3 veckor, men nu har jag bara lite hosta och snuva kvar. Nu gäller det bara att jag får tillbaka flåset igen, så det kommer bli många promenader här framför.

Igår var jag & älsklingen iväg till Tyresta nationalpark och gick 5 km. Trodde aldrig jag skulle palla det eftersom jag knappt klarat av att gå hem från tunnelbanan. Men jag fixade det - tjoho - firade det med en cola light från kiosken vid stallet i Tyresta. När jag kom hem så tog jag ett bad med ansiktsmask & även en badbomb från Lush. Efter prommisen & badet så kände jag mig som en ny människa!

Idag har varit en riktig slapparsöndag. Jag har varit lite huslig och lagt in pressgurka, den blev riktigt smarrig. Och var extra god tillsammans med älsklingens lingongryta med kokt potatis. Mmmmmums - gott med riktig söndagsmiddag!

Jajjamen jag har varit ledig hela den här veckan men imorrn är det dags att jobba igen. Ska bli kul att träffa alla trevliga kollegor.

1 kommentar:

  1. Låter gott med lingongrytan och pressgurkan. Härligt att du är piggare - ser fram mot våra friskispass ihop. Jag kör medelpasset i morgon kl 18.30. Hänger du me?

    kram Moma

    SvaraRadera