måndag 23 april 2012

Måndagslistan

Måndag morgon...så trött så ögonen värker...blev lite piggare av att cykla till Thorildsplan. Ser faktiskt fram emot cykelturen hemåt, härlig känsla att cykla förbi alla bilar som köar över Tranebergsbron. ;) Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, haha...

Kände för en liten lista, so here we go:

Dagens låt: Radioskvalet från Rix FM här på jobbet.
Dagens frisyr: Flätor, det bästa när man ska ha hjälm.
Dagens smink: Inget, all natural.
Dagens klädsel: Vit collegetröja från Avanna med texten "Today I´m wearing this", blå jeans & mina kära blåa converse.
Dagens händelse: Cykelturen - we did it!
Dagens planer: Jobba & sen slapp hemmakväll. Skönt efter att ha tränat två dar i rad.
Dagens vill ha: Typ halva Avanna:s sortiment!
Dagens tråkigaste: Måste va att det är måndag och jobb igen. ;)
Dagens mat: Sushilunch - love!
Dagens kärlek: My darling såklart - love love love! Han peppade mig att cykla idag, kärlek i massor!
Dagens humör: Typiskt måndagströtterseg, men annars helt ok.
Dagens köp: Sushi. ;)

1 kommentar:

  1. Haha, du kan gott skratta lite över bilköerna när du själv är så duktig och cyklar tycker jag!!
    Läste om råsaftcentrifugen i förra inlägget. Kan man köra vilka frukter och grönsaker som helst i den? Jag blir ju alltid så nyfiken när jag ser något om köksmaskiner (trots att jag inte har någon som helst plats för fler) så jag måste ju fråga...hihi.

    Kram, kram

    SvaraRadera