torsdag 19 april 2012

Torsdag from hell

Jag säger bara en sak: stryk den här j**la torsdan ur kalendern, tack!!! Dagen börjar med att jag får ett sms av min kollega att hon är hemma och vab:ar. Sedan är det massa strul i receptionen. Och när man trodde att det lugnade ner sig, då är det nåt j***a stolpskott till kursledare som lyckas göra så att dom använder sig utav min inloggning. Och eftersom jag är själv så vill jag ju inte gärna arbeta på något annat skrivbord än just i receptionen. Nej men ärligt...mjaaaaauuu! Va f*n har jag gjort för att förtjäna den här dagen, va va va?! Riktigt less & irriterad och vill helst av allt bara packa igen, stänga och säga "nämen va synd nu strejkar receptionisten. Tack & hej leverpastej!" Och är det fredag idag, nej, det är bara torsdag. Suck...jag är sååå redo för helg nu känner jag. Men vi får hoppas att dagen imorgon blir bättre än den här, det kan liksom inte bli värre än så här. Hoppas jag, håll tummarna för mig är du snäll!

35 min till lunch iallfall - thank god!!!

Update: Hmm...inte mycket i huvudet som funkar när man är stressad. Det var autosvaret eller nåt sånt som gjorde att samtalen inte kunde komma fram utan bara "studsade" in i väntekön hela tiden. Nu har jag fått i mig en smarrig lunch och en ännu godare kopp te. Så nu börjar jag se ett slut på den här arbetsdagen tack och lov. Ser fram emot ett friskispass med Moma ikväll - sen är det snaaaart helg, tack gode gud!!!

2 kommentarer:

  1. Du är den andra idag som säger att den här torsdagen ska strykas ur kalendern. IT-Mia på jobbet sa samma sak, vågade dock inte fråga varför.

    Det blir bättre snart.

    SvaraRadera
  2. Nä fy, du kan verkligen inte ha förtjänat eländet! Men nu är det eftermiddag och några timmars vila innan morgondagen. Och då är det ju FREDAG!!!
    Hoppas att ditt träningspass ikväll blir riktigt kul och svettigt :). Kram, kram

    SvaraRadera