fredag 8 april 2011

Fredag, love it!

Idag väckte jag min älskling med en liten sång (melodin är "No limit", 2Unlimited): Fredag Å Å Fredag, det är fredag, det är fredag fredag. Hihi...vet inte om han uppskattade den riktigt, men jag tyckte den blev rätt bra. ;o)

Och när jag skulle byta från tunnelbana till buss imorse så trodde jag inte mina ögon, framför alla spärrar stod det fullt med vakter, jaha dags för biljettkontroll IGEN. Tredje gången nu under dom senaste två veckorna, tycker det börjar bli lite komiskt nu. Men jag ser varje dag många som plankar, så jag antar att dom får många napp.

Woohoo - grymt skönt med fredag idag! Och imorrn bitti bär det av mot Thuns, me like only-girls-shopping. :) På kvällen vankas det middag och vin hemma hos mamsen. Vilken helg, 6 timmar kvar att knega...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar