onsdag 6 april 2011

Vårtecken!

I måndags efter jobbet när jag traskade upp på min gata så blev jag så glad - dom hade sopat bort allt fult grus! :) Jiiihooo, det är städdag där varje måndag, men jag trodde aldrig som skulle ha gjort det. Dom brukar vara så sega med sånt så det hade säkert kunnat dröja en vecka till. Sen imorse när jag var på väg ner till tunnelbanan så mötte jag tre (!) sopbilar - jiiihoo dom har nått min del av stan. Woohoo - love it, love it, love it!

Idag är det bara två veckor kvar till påskledigt, som jag väntat, som jag läääängtat.

Och ikväll, lill-lördag och allt, är det en enhet här på jobbet som bjuder in till VÅRPUB - ska bli gott med en bira. ;o)

2 kommentarer:

  1. Ha det så kul på puben!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att våren äntligen är här! Rena gator, sol (nåja, ibland i alla fall) och snart påsk :)

    Kram/emma

    SvaraRadera