onsdag 13 april 2011

Lill-lördag! :)

Nu kör vi över puckeln och full fart mot helgen - vi firar att det är lill-lördag, woohoo!!!

Jag är lite stel i benen idag efter 2,5 km jogging i måndags och ett medelpass på Friskis igår. Skönt med en vilodag idag känner jag. Ser fram emot att få kunna komma hem från jobbet och ta det lungt och inte behöva åka iväg direkt igen. Ladda inför morgondagens goda järning, jag ska stötta Grimsta motionsspår och jogga/gå Ljusruset. Heja heja Grimsta - hoppas vi vinner! Ska åka dit i sällskap av systeryster & älsklingen, ska bli kul. Hoppas det känns lika bra att jogga som det gjorde i måndags. Visst det var tufft, jag är ju långt ifrån vältränad, men tror ändå mina nya löparbyxor hade nåt med saken att göra. Dom värmde gott om benen och var så sköna att jogga i. Plus att det var +15 grader & sol gjorde joggingturen i skogen otroligt mycket behgagligare, ahh...jag älskar våren!

1 kommentar: