tisdag 19 april 2011

What a day...

Puh...jag & min kollega undrade varför det har varit så galet här på jobbet igår & idag. Vi fick svaret när vi tittade i kalendern, var fullmåne inatt, slår liksom aldrig fel, hehe... Tack & lov att det är mindre än 2 dagar kvar innan vi får gå på välförtjänt påskhelg! Vi jobbar bara till kl 14 på Skärtorsdagen, woohoo, me like! :)

När jag knegat klart för dagen så blir det bara hem & vända, ska Friskis på ett medelpass. Känner mig inte så taggad precis, men jag brukar tänka på känslan när passet är klart och jag stretchar & slappnar av. Då brukar det gå lite lite lättare att komma iväg och träna.

1 kommentar:

  1. Hehe, ibland undrar man om fullmånen spelar in. Jag hade en helt galen arbetsvecka förra veckan. Folk betedde sig märkligt och jag bröt halvt ihop så fort någon petade på mig...fniss. Men det kan ju inte skyllas på fullmånen, för det var veckan innan *funderar*.

    Glad Påsk!!
    Kram kram / emma

    SvaraRadera